Photobucket free glitter text and family website at FamilyLobby.com
6/11/2009 08:29:00 AM

::..bLP BerPeNCaK Di GeLaNGgaNG BLoG..::

Posted by :..: blp_uiam :..:

Assalamualaikum kepada sahabat-sahabat seperjuangan semua,,,blogger-emoticon.blogspot.com

Alhamdulillah pertamanya kami ingin memanjatkan setinggi kesyukuran diatas kenikmatan yang dialami kumpulan kami dalam menjayakan misi dan visi perjuangan. Syukur juga kami lampirkan kepada Alllah yang terus menerus memberikan nikmat yang jelas menunjukkan peluang yang masih terbuka luas kepada kami warga kepimpinan biro latihan dan pembangunan supaya meneruskan serjuangan yang telah diwarisi dari baginda (s.a.w.).

Sebagai permulaan bicara, laman sawang ini diwujudkan bertujuan untuk berkongsi sedikit sebanyak info yang dibincangkan didalam usrah yang dijalankan oleh biro kami. Info-info yang dibincangkan adalah sebagai persediaan didalam menghadapi kepelbagaian halangan dan rintangan dalam jalan dakwah, sebagai daie, seseorang itu perlu diperlengkapkan dengan kepelbagaian ilmu dan perlu jugak kepada kemahiran untuk menyampaikan ilmu, kekurangan kemahiran ini menjadi batu asas bagi biro kami untuk cuba menampung kekurangan ini biarpun hanya dalam ruang lingkup yang kecil.

Akhir sekali semoga usaha kecil ini mendapat keberkatan disisi Allah dan menjadi salah satu ‘platform’ bagi kami warga biro latihan dan pembangunan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai KHALIFAH.

waLLAHu a'laamm..

p/s : Renung-renungkan..selamat beramal..blogger-emoticon.blogspot.com


0 comments:

Post a Comment